niedziela, 6 października 2013

Several objects from Town Life Stuff - Base Game Compatible

Robię porządki w grze i pozbywam się akcesoriów z komputera. Nie ma sensu zaśmiecać nimi gry, gdy tylko kilka obiektów mi się podoba. Wygrzebuję więc to co mi się podoba/jest potrzebne z nich i przerabiam aby były kompatybilne z podstawą gry (czyli działały bez tych akcesoriów). Oto co wg mnie warte jest uwagi w Miejskim Życiu. Możecie pobrać albo wersję w jednym pliku lub w pojedynczych plikach - Jeżeli potrzebujecie wszystkich obiektów, a nie tylko 2 czy jednego to zalecam użycie pliku All in one - będzie on mniej obciążający grę. 

typ pliku / file type: package
Wymagania / Requirements: Podstawa Gry The Sims 3 / Only Base Game











Download ALL IN ONE FILE VERSION* from MEGA:
Click to Download / Kliknij aby pobrać
Alternative Links:
Direct


Download SEPARATE FILES VERSION** from MRGA:
Click to Download / Kliknij aby pobrać
Alternative Links:
Direct


*ALL IN ONE FILE VERSION - wszystkie pliki połączone w jeden "duży" plik .package - wybierzcie ten jeżeli potrzebujecie wszystkie pokazane obiekty w grze.
**SEPARATE FILES VERSION - wybierzcie ten jeżeli potrzebujecie tylko kilka obiektów, a nie wszystkie. W archiwum rar znajdują się zdjęcia konkretnie podpisane tak aby wiedzieć który plik jest jakim obiektem.

11 komentarzy:

  1. Aniu, świetnie, że ci się udało to zrobić :) Dzięki serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!!!!!!!! wow!!!!!!! Thank you so much, your the BEST and GREATEST!!!

    Big Hugs, much love.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. I'm very pleased that you appreciate my work. :*

      Hugs and kisses :*

      Usuń
  3. Rewelacja zwłaszcza z tymi pralkami super niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Umieściłam linka i opis na swoim blogu. Oczywiście podpisałam cię :)
    Nie obrazisz się? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrażę, ale jakoś nie widzę albo ślepa jestem :P

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. heheh ok spoko - z poprzedniego komentarza zrozumiałam, że już umieściłaś :D

      Usuń
  6. http://simoholicy.blogspot.com/2013/10/troszku-dodatkow-z-internetow-p.html Trzymaj! Tutaj jest twoje dzieło :)

    OdpowiedzUsuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.