poniedziałek, 15 lipca 2013

Notka informacyjna + zapowiedź

Witajcie moi drodzy.
Nie wiem czy tęsknicie za moimi dodatkami czy nie, :P ale obiecuję, że za jakiś czas z powrotem zaczną się pojawiać nowości. Nie miałam czasu ani weny na tworzenie ani na granie. Ale myślę, że niedługo to się zmieni. Wprawdzie na jesień mogę znów mieć ograniczony czas, ale na razie nie wiem tego na 100% więc nie będę ględzić.


W związku z nachalnością i denerwującym sposobem bycia pewnej osoby zostawiającej mi komentarze postanowiłam powiększyć dla Was dział dotyczący fix'ów Store żeby nikt nie zarzucał mojego bloga debilnymi linkami i usilnie tłumaczył innym użytkownikom mojego bloga, że tu cytuję: "Jeżeli Wam nie działa to tu macie oryginalne pliki". Otóż ja też daję Wam oryginalne pliki. Żadnych przeróbek. A jeżeli byłyby przeróbki to poinformowałabym Was o tym. Także, linki do plików z mojego bloga są w 100% do oryginalnych plików. I te pliki nie mają prawa nie działać. Jeżeli coś Wam nie działa polecam tradycyjnie nerwy i pośpiech odrzucić w kąt i spokojnie powoli przeanalizować dany poradnik raz jeszcze. :) Dodatkowym powodem poszerzenia tego działu jest też to, iż oryginalny blog z Fix'ami jest prowadzony w języku portugalskim. A nie do każdego dociera suche i często gęsto z błędami tłumaczenie wujka google. Także postaram się to jak najszybciej dla Was przetłumaczyć i najbardziej łopatologicznie jak się da to Wam zapodać.

Dodatkowo obiecuję, że z okazji 400 000 wyświetleń otrzymacie jakiś gift - tradycyjnie w postaci mojego dodatku specjalnie z tej okazji zrobionego. Nie wiem tylko  czy wyrobię się w terminie, bo liczba wyświetleń rośnie w zastraszającym tempie. A ja jeszcze nawet nie mam pomysłu. :)

Pozdrawiam i czekajcie na nowości :)

Ps.
Jeżeli po instalacji najnowszego patch'a (1.55) i Dodatku Rajska Wyspa macie problemy z grą bądź jej uruchomieniem, powiem Wam tak: Sama nie wiem co jest przyczyną tego. Moja gra nie chciała odpalić na starym zapisie, na nowym też nie - miasto ładowało się pół dnia i nic. Wywaliłam cały folder The Sims 3 z Moich Dokumentów i utworzyłam go na nowo. Ze starego zostawiłam tylko folder Saved Sims, plik Options.ini i folder Mods/Packages (oczywiście pozbyłam się z niego wszystkich niekompatybilnych modów pozostawiając jedynie No Zombies, No CD oraz skiny - oczywiście jeżeli macie inne mody NIE wymagające aktualizacji to nie musicie ich wywalać, ja posiadam tylko takie reszty musiałam się pozbyć). Odpaliłam grę i proszę - wszystko się ładnie załadowało i da się grać i żadne błędy mnie nie gnębią (wczoraj pół dnia grałam non stop bez wyłączania gry na moim złomku). Dziś będę instalowała dodatki CC i store. Dam Wam znać pod następnym postem jak gra zaczęła się zachowywać po instalacji. Oby nic się nie działo bo kocham dodatki :D 

13 komentarzy:

  1. A weź te ludzie nie wiedzą jak zwrócić na siebie uwagę...
    Czekam na notki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda słów czasem. Nie znoszę pouczania - szczególnie na własnym blogu. :)
      Choć oczywiście cenię sobie zdanie innych i często biorę pod uwagę. Ale pod warunkiem, że jest wyrażane kulturalnie i bez jakichś dziwnych tekstów :D
      No to pierwsza nocia już jest ;)

      Usuń
  2. Widzę, że jesteś prawdziwą fanką Simsów ;D Ja zawsze wolałam Heroes'y od tego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak kocham serię The Sims od samej pamiętnej jedynki :) nie zdradziłam ich z żadną inną grą (no od czasu do czasu Need For Speed ;) )

      Usuń
  3. Niestety zawsze się tacy znają. Ja niestety przez ciągłe spamowanie byłam zmuszona włączyć moderację- fakt zabija to dynamikę rozmowy na blogu, ale mam święty spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam moderację od dawna - męczyła mnie głupota ludzka i postanowiłam proceder ukrócić. :)

      Usuń
  4. Niektórzy po prostu tacy już są :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Simsy! :) Dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś grałam w Simsy, ale to wieki temu było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja teraz jakoś nie mam weny na granie heheh :D

      Usuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.