wtorek, 12 marca 2013

Elegant Diningroom Set - Gift for 300 000 blog views!

No! W końcu udało mi się wrzucić prezent z okazji 300 000 wyświetleń. Mam nadzieję, że Wam się podoba :) . Zestaw zawiera: krzesła, stół i 6 dywanów. 

Yeah!  In the end I was able to give the blog a gift on the occasion of 300 000 blog views. I hope you like it :). Set includes: chair, table and 6 carpets. 
Have fun!

typ pliku / file type: sims3pack & package
Wymagania: Podstawa gry The Sims 3 / Only base game TS3

Download from Mediafire:
Click to Download / Kliknij aby pobrać
Alternative Links:

12 komentarzy:

  1. Ale się to pięknie prezentuje ! *.*
    Zainstaluję jak skończę teledysk i zacznę grę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tohle vypadá vážně krásně :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow - fantastic :) and very nice colors and textures :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki wiktoriański styl czy mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw, trzeba do tego jakieś dodatki specjalnie? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że Ci się podoba.
      Nie - wystarczy sama podstawa gry.
      Z resztą masz napisane w opisie:
      Wymagania: Podstawa gry The Sims 3 / Only base game TS3
      Pozdrawiam :)

      Usuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.