czwartek, 6 września 2012

MAGNUM desk (two versions)

Znowu miałam dłuższą przerwę... Ale już nadrabiam :). Dziś zmontowałam kolejne biurko. Mam też już pomysł na zestaw wiszących półeczek :). Będzie ich kilka. Mam nadzieję, że zrobię je jeszcze w tym tygodniu :). Ale do rzeczy. Są dwie wersje biurka: lewostronne  i prawostronne. Co kto woli :) / Again, I had a long break ... But catching up :). Today I made another desk. I also have an idea for a set of hanging shelves :). There will be a few. I hope I'll do it later this week :). But to the point. There are two versions of the desk: Left and right side. What if you will :)


Cena / Price: 300simoleonów / 300 simeleons
typ plików / files type: sims3pack & package
Wymagania: Podstaw gry The Sims 3 / Only base game TS3







DOWNLOAD FROM MEDIAFIRE:

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.