wtorek, 14 sierpnia 2012

Biurko Ikea "BORGSJÖ" / Ikea BORGSJÖ Desk * FIXED LINK *

UWAGA: Poprawiłam link do pobrania, jeżeli ktoś miał problem z zainstalowaniem sims3packa albo chciał pobrać plik w formacie package proszę o ponowne pobranie. Bardzo przepraszam za utrudnienia! / NOTE: I improved the download link, if anyone had a problem with installing sims3pack or want to download a package file format please re-download. I'm very sorry for the inconvenience!

Witajcie :). Po długiej przerwie od meshowania dostałam dziś weny twórczej i zmajstrowałam biurko na wzór jednego z biurek z Ikei. Mam nadzieję, że się Wam przyda :) / Welcome :). After a long break from meshing,  I received today creative inspiration and made desk on the model of one of the desks from Ikea. I hope that you will be useful :)

Cena / Price: 149 simoleonów / 149 simeleons
Typ pliku / file type: sims3pack & package
Wymagania: Podstaw gry The Sims 3 / Only base game TS3










DOWNLOAD FROM MEDIAFIRE:

Click to Download / Kliknij aby pobrać
Alternative links:
DIRECT DOWNLOAD

6 komentarzy:

  1. Ala pojedyncze biureczko. Swietnie. i na dodatek smartowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) W grze brakuje takich małych biurek więc stwierdziłam, że przyda się komuś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego biurka jako simpack nie mozna zainsatlowac a w zestawie nie ma pliku package jest jakis wrt, czy da sie sciagnac z innej strony poprawny plik, bardzo mi sie to biurko podoba i chcialabym miec w grze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już gra i buczy - link podstawiłam nowy w tym poście.

      Masz dowód na to, że sims3pack się instaluje:
      http://i.imgur.com/5xNea.jpg
      http://i.imgur.com/UKlHk.jpg
      http://i.imgur.com/se4f8.jpg

      Usuń
  4. Dziękuję za uwagę. Zaraz podmienię plik. I jeszcze raz sprawdzę sims3packa. Bo mi się zainstalował :/ kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje wszystko dziala idealnie

    OdpowiedzUsuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.