czwartek, 10 maja 2012

Małe zmiany na blogu :)

Witajcie.
Wprawdzie, wiele zmian jest może niezauważalnych, albo już jakiś czas temu wdrożonych, ale stwierdziłam, że nie będę zawracać Wam głowy każdą pojedyńczą zmianką. Teraz do rzeczy. Poniżej mała lista zmian, które będą miały miejsce, bądź już zostały wprowadzone:



- gif "New" - informujący, co nowego :P. Taki mały gadżecik, ale dzięki temu np: nowe poradniki są bardziej dostrzegane.
- wprowadzenie moderacji Waszych komentarzy. Cóż straszny bałagan jest jak nie mam włączonej tej opcji - po pierwsze nie reaguję od razu na komentarz -ponieważ nie są one tak zaważalne. Po drugie - mogę od razu go usunąć jeśli byłby obraźliwy nie tylko w stosunku do mnie ale też do odwiedzających. Dlatego uważam, że to była dobra decyzja :)
- zasady komentowania. Każdy chyba się ze mną zgodzi, że wszędzie powinny być jakieś zasady. A moje uważam nie są dla nikogo krzywdzące. Wymagam tylko nie spamowania linkami, bo od wymiany bannerów jest dział Mój banner lub kontakt. Oraz nie używania wulgarnych słów.
- staram się dodawać wszystkie pliki na serwis Mediafire, ponieważ uważam najlepiej z niego się pobiera - dość szybko i bez limitów i zbędnego oczekiwania czy wpisywania jakichś durnych kodów no i najważniejsze nie wymaga logowania. Dodałam też swoje niektóre pliki na serwis JumboFiles, z którego też dość fajnie się korzysta, bo nie ma tego durnowatego oczekaiwania i logowania. Uaktualniłam poradnik pobierania dodatków: KLIK
Nadchodzące zmiany:
- usunięcie Chat-box'a - uważam to za zbędny bajer, który tylko zajmuje mi niepotrzebnie miejsce na blogu. A z którego praktycznie nikt regularnie nie korzysta. Jak ktoś ma problem z grą to mam odpowiednie miejsce do tego -> Pomoc.
- Zmiana logo - to które jest obecnie jest tymczasowym po zmianie szablonu, która nastapiła juz jakiś czas temu, nie miałam sił ani weny bawić się w wymyślanie nowego loga. Tak więc za jakiś czas może się ono zmienić.

To by było na tyle jeżeli chodzi o zmiany. Wkrótce pojawią się nowe dodatki (aktualnie pracuję nad 2 domami, moją simką oraz mam zamiar ukończyć wreszcie zestaw mebli do pokoju dziecięcego) oraz wiele przydatnych i ciekawych poradników. Szczególnie z trybu budowy.

Zapraszam Was do komentowania bloga oraz dziękuję Wam za Wasze miłe komentarze i życzę miłego czasu spędzonego na moim blogu.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie to wszystko wygląda, Aniu. Przyznaję się bez bicia, że dawno nie wchodziłem na twój blog, bo miałem mnóstwo rzeczy do roboty, ale to żadna nowość, hehe. Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wojtku. Ja też jak widać mam mało czasu - bo nic nie tworzę nowego...

      Usuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.