czwartek, 1 marca 2012

Zmiana szablonu

Witajcie moi drodzy.

Prawdopodobnie dziś lub jutro (ale raczej dziś), będę zmieniała szablon - zostało mi jeszcze kilka szczegółów do poprawy. Zmieni się trochę układ treści tj z lewego paska bocznego zniknie Pobieralnia - będzie ona umieszczona w poziomym rozsuwanym menu nad postami. Posty będą "zawinięte" i aby przejść do pobierania trzeba będzie wcisnąć Czytaj Dalej ;) - no ale to chyba logiczne. Zdecydowałam się na ten krok ponieważ duża ilość grafiki na stronie głównej trochę spowalnia ładowanie się bloga. Myślę, że nie będę już więcej zmieniała szablonu - a napewno już nie tak często jak ostatnio :D. Jedynie będą jakieś zabiegi kosmetyczne typu zmiana koloru tła czy czcionki ETC.

Mam nadzieję, że zmiany wyjdą wszystkim na dobre.

Pozdrawiam i z góry przepraszam za niedogodności, które mogą wystąpić podczas zmiany szablonu (mam nadzieję, że szybko się uwinę).

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.