wtorek, 31 stycznia 2012

Poprawa linków

Witam Wszystkich odwiedzających mojego bloga i pobierających moje dodatki. Chciałam przeprosić Was za problemy z pobieraniem moich dodatków, które były spowodowane aferą związaną z "ACTA" i przede wszystkim zamknięciem serwisu Megaupload. Na dzień dzisiejszy przeniosłam wszystko oprócz kilku domów. Resztę domków postaram się przenieść jeszcze w tym tygodniu, na razie jednak nie mogę tego zrobić, ponieważ wyczerpałam cały limit transferu mojego internetu, co skutkuje tym że stał się bardzo powolny :(. Obecnie moje pliki znajdują się na serwisach: Deposit Files, 4shared, Mediafire i dwóch innych - ale to już pojedyncze przypadki. Poradnik pobierania powinien się pojawić jutro. Bo dziś już nie mam na to czasu. Mam nadzieję, że nie wymyślą znowu nic głupiego i nie pozamykają kolejnych serwisów hostingujących.

Pozdrawiam Anulaa89.

Ps: Już niedługo nowy zestaw, szczegóły na Facebooku - nie zapomnijcie kliknąć "lubię to" ;)

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.