piątek, 27 stycznia 2012

Outdoor Set "Simplicity"

Po małej przeprawie z joints udało mi się sprawić aby krzesło nie znikało podczas odsuwania i siedzenia na nim. Ale pomimo to nie udało mi się dojść do ładu z koszem. Więc pomimo moich zamierzeń musiałam się obejść "smakiem". Set jest "od stóp do głów" wykonany przeze mnie, żadnego kombinowania z meshami z gry.


Info: pliki sims3pack i package do wyboru

Zestaw zawiera:
* Stolik *
* Krzesło *
* Ławkę dla dwóch osób *
* Ławkę dla trzech osób *





Mediafire:
DOWNLOAD

4shared:
DOWNLOAD






A tu zdjęcie, które kojarzy mi się z jakimś menelem śpiącym na ławce w parku xD:


Więcej screenów, z milkshape i workshopa : TUTAJ lub na Facebooku :)

2 komentarze:

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.