piątek, 16 grudnia 2011

Nowoczesny dom "Kalypso" / Modern House "Kalypso"

Domek wykonany na zamówienie Paaulaaaa;). Mam nadzieję, że spełnia oczekiwania zamawiającej :). Starałam się, żeby wyszedł jak najlepiej. I przepraszam, że tak to długo trwało ale coś mi internet zamuliło :/.
Info: plik sims3pack
Wymagania/Requirements: Aktualizacja co najmniej 1.26, The Sims 3 Zwierzaki / Actualization 1.26, TS3 Pets

Wielkość parceli/Lot size: 25x25

Cena/Price:
Umeblowane/Furnished: 117 867 $
Nieumeblowane/Not Furnished: 41 826 $

Wygląd zewnętrzny:




Ogród:




Wnętrze:











Download from MEGA:
Click to Download / Kliknij aby pobrać
Alternative Links:

4 komentarze:

  1. Nooo wooow . ! :) Zaskoczyłaś mnie i to baaardzo ; ) Dziękuję za domek jest cudowny :))
    PS. Masz talent do robienia domów . :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Bardzo mnie podbudowują takie właśnie komentarze do dalszej pracy ;).

    Bardzo się cieszę, że Ci się podoba i polecam się na przyszłość.

    Co do robienia domów - znam osoby, które robią jeszcze lepsze :). Ale nie przeczę nawet mi to wychodzi (ach ta skromność ;) wrodzona) - bo bardzo lubię budować. Często gram w jednym domku kilka dni, a później robię następny ;) - bo szybko mi się nudzą domy hehe.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też zbudujesz dom? PROSZĘ. Mam tylko dodatek 4 pory roku. Chcę 3 pokoje; sypialnia rodziców (młodzi dodrośli) , pokój chłopaka (nastolatek), pokój dwóch bliźniaczek (dzieci). 2 łazienki, 1 duża kuchnia, jadalnia, hall, piękny salon. DOm przytulny. Z góry dzięki i czekam na świat, który tworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Przykro mi, ale nie przyjmuję zamówień z braku czasu.

      Usuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.