środa, 19 października 2011

Co przyniesie nam jutro :P

No więc na początek przepraszam za tą ciszę, ale dwa dni męczyłam mój Apartamentowiec, który jutro będziecie mogli pobrać :). Właśnie jestem w trakcie uploadowania go :). A, że mam powolny net więc to potrwa z godzinę, a już dziś nie mam siły robić screenów :). Myślałam, że go dziś wstawię na blog, ale niestety miałam małą komplikację w budowaniu :). Obiecuję też, że pojawią się nowe parcele bo akurat mam wenę do budowania :D:D. Tak więc jutro po południu będzie wstawiony, także serdecznie Pozdrawiam i zapraszam Wszystkich do pobierania. :).

Edit:

Machnęłam mały poradnik na forum Moduj Simsy, dla tych, którzy maja problemy z grą, a nie umieją nam podać swojej wersji gry: Jak sprawdzić swoją wersję gry".
Miłej lektury.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.