wtorek, 13 września 2011

[Parcela publiczna] Kościół i Cmentarz im. Simowej Rodziny


Jeśli chcesz urządzić swojemu Sim'owi tradycyjny ślub to możesz to zrobić pobierają c tą parcelę, w budynku kościelnym jest łuk weselny z dodatku Pokolenia. Również można tu pochować zmarłych i złowić rybę śmierci no i oczywiste: spotkać duchy :). Dodałam również Krzew: kwiat śmierci i Owoc życia :).

Info: Plik sims3pack

Wymagane dodatki: Najnowsza aktualizacja, Wymarzone Podróże, Pokolenia (łuk weselny)

Wielkość parceli: 40x40.

Typ parceli: Publiczna - Kościół funkcjonuje jako Cmentarz - więc ustawiając go musimy zmienić typ parceli na Cmentarz pamiętając również, że w otoczeniu może być tylko jedna parcela-cmentarz.





Download from MEGA: 
Click to Download / Kliknij aby pobrać
Alternative Links:

Nie zezwalam na reupload pliku. Ani zamieszczanie go na innych blogach/stronach/forach, chyba że za moją zgodą i linkiem do pobrania do notki z bloga.

Dodatki CC użyte do budowy kościoła pobrane m.in. z: ATS3

2 komentarze:

  1. "Nie zezwalam na reupload pliku. Ani zamieszczanie go na innych blogach/stronach/forach, chyba że za moją zgodą i linkiem do pobrania do notki z bloga."

    Warto też wspomnieć, że custom content załączony z tą parcelą nie jest twój należy do ATS3, wypadałoby podać linka do jej strony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wiem, :) ale ciężko jest zapamiętać wszystkie dodatki od kogo się je ma pobrane. Ja nie napisałam, że dodatki zawarte w tej parceli są mojej roboty :D, ale żeby nie było dopiszę ;)

    OdpowiedzUsuń

4.08.2020
W związku z decyzją o zamknięciu bloga, możliwość komentowania zostaje wyłączona.

Info od Anuli: Nie mam możliwości reuploadu obiektów do pobrania. Co do kwestii technicznej: nie znam innych odpowiedzi na problemy z grą niż te przedstawione na blogu. Dlatego proszę o nie zadawanie pytań poprzez Facebook itp. Pozdrawiam.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.